Outsound Call Center Outsourcing Services
Komunikácia je obojsmerná ulica. S 1-888-GO-ANSWER! Si nielen uvedomujeme, že – pracujeme na tom, aby všetka vaša odchádzajúca komunikácia bola rovnako efektívna ako prichádzajúca komunikácia.
Myslite na to ako na viac ako na kontaktné centrum alebo dokonca na kontaktné centrum v tejto veci – premýšľajte o 1-888-GO-ANSWER! ako celkové obchodné riešenie, ktoré vám pomôže vyriešiť internú infraštruktúru vašej spoločnosti poskytnutím základných služieb odchádzajúcich služieb, ktoré udržia vaše podnikanie v hučení.
Preto vám ponúkame nasledujúce odchádzajúce služby, ktoré vám pomôžu splniť vaše potreby:
- Spokojnosť zákazníka: Zabezpečenie spokojnosti každého zákazníka a klienta znamená viac ako len občasný hovor. Znamená to ich zapojenie do komunikačného procesu. Môžeme nadviazať kontakt so zákazníkmi a klientmi, aby sme sa ubezpečili, že ich potreby boli uspokojené a že ich skúsenosti s prácou s vašou spoločnosťou boli pozitívne.
- Vyhradení agenti: Uskutočnenie úspešného odchádzajúceho hovoru vyžaduje skutočné nadšenie. Nemalo by to znieť ako ďalší nudný program. Naši špecializovaní agenti sa budú usilovne snažiť, aby vaša spoločnosť mala čo najlepšie zastúpenie.
- Mystery Shopper: Robiť náležitú starostlivosť s cieľom zabezpečiť najlepšie odchádzajúce služby znamená vedieť presne, čo sa deje. Naša služba Mystery Shopper zvýši zodpovednosť za systémy kontaktných centier, ktoré sme zaviedli.
- Obnovenie predplatného: Potrebujete nové predplatné? Potrebujete, aby sa podnik pohyboval rýchlo a plynulo? Odchádzajúce hovory na zvládnutie obnovenia predplatného vám zaistia, že vaša spoločnosť bude tikať bez toho, aby ste museli zdvíhať prst.
- Prieskumy (online a odchádzajúce): Potrebujete informácie, ak budete mať na svoju komunikáciu maximálny vplyv. Môžeme zvládnuť celý rad online a odchádzajúcich prieskumov, aby sme dostali spätnú väzbu v reálnom čase, ktorú potrebujete, aby ste mohli robiť informované rozhodnutia o vašej marketingovej budúcnosti.
- Záručná podpora: Riešenie záručnej podpory je veľkou bolesťou pre spoločnosti, ktoré by sa radšej zameriavali na svojich klientov a zákazníkov. Zadávajte zdroje, ktoré pracujú pre nás, aby sme mohli vašu spoločnosť prevádzkovať čo najhladšie.