Ako si vyťažiť vysoký objem zákonného príjmu prostredníctvom kontaktného centra 24/7
Dokonca aj rastúca právnická firma potrebuje niekoho, kto zvládne vysoký objem hovorov a potreby klientov, ktoré prichádzajú každý deň. Toto je známe ako „Zákonný príjem“ a prostredníctvom služieb 1-888-GO-ANSWER! Môžete využiť službu kontaktného centra 24 hodín denne, ktorá je navrhnutá tak, aby vyhovovala vašim potrebám a zároveň riešila potreby každého jednotlivého klienta.
Myslite na naše kontaktné centrum ako na neoddeliteľnú súčasť vašej infraštruktúry – ale jednoducho na rozšírenie spôsobu, akým pracujete. Môžeme vám nielen pomôcť pri zaznamenávaní a prijímaní hovorov, ale dokážeme vybaviť aj celý rad požiadaviek klientov, či už prostredníctvom e-mailu, telefónu alebo dokonca prostredníctvom webového rozhovoru.
Pretože zákonný príjem si vyžaduje vysoko špecializovaný druh odborníka na konci komunikačných línií vašej spoločnosti, budeme s vami spolupracovať na vytvorení správnych skriptov pre vašu firmu. Môžeme dokonca triediť, zaznamenávať a presmerovať hovory, aby sme zaistili, že všetko funguje s maximálnou účinnosťou.
- Služby legálneho príjmu zahŕňajú presmerovanie hovorov, odpovedanie v čase mimo pracoviska a množstvo ďalších funkcií kontaktného centra, ktoré nájdete tu na adrese 1-888-GO-ANSWER! webové stránky.
- Komunikácia po hodinách je rovnako dôležitá, aby sa váš klient cítil, akoby ste boli vždy v jeho rohu. Môžeme mať otvorené komunikačné linky 24/7.
- Odchádzajúce služby zahŕňajú uskutočňovanie hovorov s klientmi, aby sa zabezpečilo riadne sledovanie, a aby ste vedeli všetko, čo je potrebné vedieť o týchto konkrétnych problémoch.
Pomyslite na 1-888-GO-ODPOVEĎ! ako vaša recepčná služba typu „všetko v jednom“, pracujeme iba dvadsaťštyri hodín denne a poskytujeme ešte širšie služby, priamo do podpory zákazníkov online. Žiadna právnická firma by nemala mať možnosť kontaktovať svojich klientov alebo získať komunikáciu, aj keď je kancelária prázdna. Pracujte s 1-888-GO-ANSWER! aby sa vám nikdy nestalo.