Aktívny predaj

Akvizícia nových zákazníkov sa môže stať pomerne nákladnou činnosťou, pokiaľ nemáte dostatočné znalosti zákaznických segmentov vašich potencionálných klientov.

Naše skúsenosti vám pomôžu optimalizovať náklady spojené s marketingovými kampaňami na podporu predaja a osloviť iba klientov s veľkým potencionálom pre uzatvorenie obchodu.

Nástroje pre akvizície:

  • Lead Generation
  • Opportunity Manangement System (OMS)
  • Doubletouch Method
  • Realizácie multikanálových kampaní

Model akvizičného procesu:

  • analýza produktu (parametre, insight)
  • analýza cieľovej skupiny koncových zákazníkov a trhu
  • výber bázy potencionálnych zákazníkov – môže byť podporené multikanálovou marketingovou kampaňou pre získanie dalších leadov (Call to action)
  • výber vhodného komunikačného kanálu podľa preferencií zákazníkov (multikanálová komunikácia) a zostavenie vhodného tímu (výber operátorov podľa špecifikácia projektu)
  • Lead Generation – výber obchodných príležitostí z celkovej databázy
  • zahájenie predaje produktov do firem i domácností na schválené leady
  • zber spätnej väzby z trhu – možnosť prenastaviť parametre kampane