Konzultačné služby

Poskytujeme poradenstvo a konzultácie v oblasti organizácie a riadenia kontaktných centier. Naše znalosti sa opierajú o viac než desaťročnú skúsenosť s prevádzkou Call Centra.

Poradíme vám, ako:

  • zvýšit efektivitu u prichádzajúcich hovorov – inbound (marketingová stratégia, ktorá k vám privedie zákazníkov, a to vďaka zaujímavému, kvalitnému a presne zacielenému obsahu a informáciám) alebo odchádzajúcich hovorov – outbound prevádzky (marketingová stratégia, ktorá zajistí precíznu odchádzajúcu komunikáciu so zákazníkom: informácie o nových produktoch, službách, šírenia povedomia o značke apod.)
  • nastaviť motivačný systém a interné procesy
  • robiť úspešný nábor nových zamestnancov kontaktného centra (Call Centra)
  • založiť nové interné kontaktné centrum (Call Centrum)
  • rozšíriť služby aktívneho kontaktného centra (Call Centra)

Aké sú výhody služby?

  • vďaka dlhoročným skúsenostiam v oblasti riadenia veľkých kontaktných centier (Call Centier) a predbežnej analýze služieb vašeho kontaktného centra dokážeme pripraviť návrh ďalších krokov pre zvýšenie efektivity vašej prevádzky.