Back Office služby

Poskytujeme širokú škálu administratívnej agendy spojenou s podporou zákaznického servisu. Táto služba je teda najčastejšia využívaná ako súčasť Zákazníckej starostlivosti, ale môže byť využívaná i samostatne podľa individuálnych potrieb klienta. samozrejmosťou je taktiež kompletné zaistenie digitalizácie a kompletizácie dokumentov vrátane zadávania dát do systému a správa databáz.

V rámci služby Back Office pre vás zaistíme:

  • spracovanie elektronických dotazov a požiadaviek
  • archiváciu dokumentov
  • aktualizáciu a správu databáz (kontaktných osôb, technikov, servisov, údaje o aktuálnych zákazníkoch)
  • riešenie sťažností, reklamácií a vyúčtovanie písomnou formou
  • digitalizáciu pošty a dokumentov
  • realizáciu spotrebiteľských súťaží a správu vernostných programov
  • zadávanie a kontrolu nových vstupných informácií o potenciálnom zákazníkovi, ktorý volá na linku (tzv. generovanie leadov)
  • verifikačné hovory
  • overenie kvality prodaje

Aké sú výhody služby?

  • citeľná úspora prevádzkových nákladov
  • kvalitná technická podpora
  • zníženie personálnych nákladov, alebo efektívnejšie využívanie ľudských zdrojov v organizácii