SLUŽBY

Virtuálne Call Centrum je unikátne riešenie hosťovaného Call Centra, ktoré nemá na súčasnom trhu obdoby. Naše riešenie Vám umožní vytvoriť plnohodnotné profesionálne riešenie Call Centra bez kompromisov a so všetkými funkciami bežnými v high-end callcentrových systémoch. S nami si môže hight-endové riešenie Call Centra dovoliť naozaj každý. Nemusíte investovať obrovské prostriedky do nákupu drahých systémov, ich následnú správu a nemusíte sa starať o upgrady alebo nákupy licencií.

Urobíme to za Vás!

Funkcie a vlastnosti Virtuálneho Call Centra

Štatistiky a reporty

  • Štatistiky a reporty vrátane možnosti vytvárania vlastných reportov
  • Realtime štatistiky call centra s online príposluchom
  • Pravidelné zasielanie reportov na email
  • Ohodnotenie hovorov a následné reporty

Prevádzka pasívneho call centra (inbound)

  • Bohaté možnosti nastavenia volacích ACD front
  • IVR systém vrátanie štatistík
  • WebAgent – Operátorská konzola pre operátorov
  • Automatické nastavenie pauzy pre operátora pri nevyzdvihnutom hovore
  • Inteligentné smerovanie hovorov na voľného operátora
  • Automatické otváranie karty zákazníka pri prichádzajúcom hovore
  • Call script pre operátorov s možnosťou záznamu informácií o hovore
  • Jednoduchá administrácia a správa zmeškaných hovorov

Prevádzka aktívneho call centra (outbound)

  • Prepracované riešenie pre prácu s odchádzajúcimi kampaňami
  • WebAgent – Operátorská konzola pre operátorov
  • Prediktývny Dialer – Automatické vytáčania kontaktov v kampani
  • Hromadné stiahnutie nahrávok
  • Kompletná história akcií ku každému záznamu v kampani
  • Hromadné úpravy a práca s viacerými záznamami naraz

Kontaktné centrum – dalšie
podporované kanály

  • WebChat – webový live chat na Vašich webových stránkach
  • Helpdesk – helpdeskový systém s podporou emailového kanálu
  • Click to Call – ponúknite návštevníkom webu hlasový callback a zvýšte svoj online predaj

Dalšie funkcie a vlastnosti

  • Nahrávanie hovorov s pohodlným vyhľadávaním
  • Dotazovateľ – automatické navolanie kontaktov
  • Podpora vzdialených operátoriek Home Teleworkers
  • Užívateľské práva a rola v systéme
  • Otvorený systém s API rozhraním a integráciou do CRM systémov
  • PhoneAgent – konzola pre operátorov priamo v telefóne
  • SIM hosting s podporou SMS serveru

Licencie a cenník, postup pre objednanie služby

  • Licenčný model na Virtuálnom Call Centrume
  • Cenník pre službu virtuálneho call centra
  • Objednanie služby