Ponuka služby:

Služba call centra 8:30 – 16:30, Pondelok-Piatok Udržanie stanoveného Servis Levelu pri kapacite 2 operátorských miest

zahrňuje:

•   počet SK, CZ liniek podľa dohody

•   prenájom technológie

•   HW , IP telefónov + hands free sád

•   SW licencií — inbound

internet konektivity zabezpečenia security a dodatočných služieb

 

vybavovanie agendy spracovania e-shopov podľa požiadaviek a následného školenia objednávateľa

Administrácia systému a technická podpora infolinky 24/7 prenájom technológie a licencií

•  dodržanie bezpečnostných štandardov

•  zabezpečenie požadovanej security

zadarmo zadarmo zadarmo
Projekt management quality management

•  neustálu dohľad supervízorov – odposluchy

•  account manager 24/7

•  štatistické výstupy — Reporting mesačný

•  1projekt manager, 1 supervízor, 1 quality manager

zadarmo zadarmo zadarmo
Nahratie IVR hlášky podľa požiadaviek zadarmo zadarmo zadarmo
Technické a organizačné zabezpečenie školenia operátorov zadarmo zadarmo zadarmo
SPOLU podľa počtu liniek podľa počtu liniek podľa počtu liniek

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*